Deskundige aankoop
Onbepaalde duur - voltijds
Ben jij een enthousiaste en resultaatgerichte collega met interesse in aankoopprocedures en procesverbetering? Dan is de functie van deskundige aankoop bij het lokaal bestuur Schoten misschien iets voor jou!
Als deskundige aankoop ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor alle aankopen, contracten en overheidsopdrachten van het lokaal bestuur. Je zorgt ervoor dat aankoopprocedures efficiënt verlopen, identificeert procesverbeteringen en je zorgt voor de best mogelijke prijs-kwaliteitsverhouding. Je geeft advies aan je collega’s over lopende aankoopdossiers, zorgt voor de naleving van wetgeving rond overheidsopdrachten en werkt proactief aan verbeteringen binnen je vakgebied.
Enthousiast na het lezen van deze korte beschrijving? Het volledige takenpakket vind je terug in de functiebeschrijving.
- Je hebt een klantgerichte en resultaatgerichte ingesteldheid en je bijt je graag vast in dossiers die je van A tot Z opvolgt.
- Je hebt een open houding en je werkt graag samen met collega’s om gezamenlijke doelen te bereiken.
- Je zoekt naar manieren om zaken te verbeteren en je neemt verantwoordelijkheid voor je eigen projecten.
- Je deelt je kennis met anderen en staat open voor nieuwe ideeën en feedback.
- Daarnaast werk je vlot met Excel en beschik je over een bachelor diploma of drie jaar relevante werkervaring.
- Kennis van de wetgeving rond overheidsopdrachten is geen vereiste, maar je hebt wel de interesse om je hierin te verdiepen.
We bieden een voltijdse contractuele functie van onbepaalde duur met een geïndexeerd loon volgens een B1-B2-B3 salarisschaal. Het minimum bruto maandsalaris voor deze functie bedraagt 2.999,68 euro (B1). Relevante ervaring of overheidservaring kan meegenomen worden. Een loonsimulatie kan opgevraagd worden via sollicitatie@schoten.be
- 8 euro maaltijdcheques per gewerkte dag
- Gratis hospitalisatieverzekering
- Aanvullend pensioen
- Fietsvergoeding of een tussenkomst openbaar vervoer voor woon-werkverkeer
- Aansluiting bij GSD-V (kortingen op reizen, pretparken, winkels, bioscopen, enz.)
- Sport op het werk
- Mogelijkheid om toe te treden in fietsleaseplan
- Een gezonde balans tussen werk en privé dankzij een soepele werk- en verlofregeling (flexibele werkuren en thuiswerk mogelijk volgens dienstafspraken).
We ontvangen graag jouw cv, motivatiebrief en een kopie van jouw diploma uiterlijk op 9 maart 2025 via dit invulformulier. Je krijgt van ons na afloop van de sollicitatietermijn feedback over jouw kandidatuur.
- Met inhoudelijke vragen kan je terecht bij mieke.deruytter@schoten.be of wendy.verhoeven@schoten.be
- Met vragen rond de selectieprocedure of het aanbod kan je terecht bij karen.ardies@schoten.be.
Procedure
1. CV screening in de week van 10 maart 2025
2. Verkennend gesprek op 21 maart 2025
In het verkennend gesprek wordt er kennis gemaakt in twee richtingen. Wij peilen onder andere naar motivatie en inzicht in de functie-inhoud, maar dit is eveneens een moment voor jou om na te gaan of het lokaal bestuur Schoten de geschikte werkgever is voor jou.
3. Selectiegesprek met case op 28 maart 2025
Is er langs beide kanten een match? Dan nodigen we jou uit voor het selectiegesprek en ontvang je een case en persoonlijkheidsvragenlijst als thuisopdracht. In het selectiegesprek gaan we dieper in op deze case en voeren we een uitgebreider gesprek.
Bij een eventuele aanwerving wordt een uittreksel uit het strafregister opgevraagd. Gelieve dit voor aanvang van de selectieprocedure te melden indien je geen blanco attest kan voorleggen.