HR-Partner
Onbepaalde duur - voltijds
Als HR Partner ben je de spil in het wervings- en integratieproces binnen onze organisatie. Je speelt een sleutelrol in het aantrekken van nieuwe medewerkers en je zorgt ervoor dat zij zich optimaal kunnen inwerken en integreren in hun nieuwe functie. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor leidinggevenden en medewerkers bij uiteenlopende HR-vraagstukken en bied je hen advies en ondersteuning. Je werkt nauw samen met andere HR-partners en collega’s om het HR-beleid binnen de organisatie verder te optimaliseren.
Bij ons staat samenwerking en resultaatgericht werken voorop. Wij zijn trots op onze waarden: openheid, enthousiasme, resultaatgerichtheid, kostenbewustzijn en voortdurende verbetering.
Maakt deze korte beschrijving je enthousiast? Het volledige takenpakket vind je terug in de functiebeschrijving onderaan.
- Je neemt relevante HR-kennis mee die je hebt opgedaan via studies of werkervaring.
- Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en kunt zowel leidinggevenden als medewerkers effectief adviseren en ondersteunen.
- Je werkt gestructureerd en behoudt het overzicht in een dynamische werkomgeving.
- Je hebt een proactieve en creatieve houding, met een scherp oog voor HR-trends en ontwikkelingen.
- Je werkt graag samen en draagt bij aan een positieve en open teamdynamiek.
We bieden een voltijdse contractuele functie van onbepaalde duur. De verloning gebeurt volgens B1-B2-B3 barema (minimum bruto geïndexeerd voltijds loon= 2.999,68 euro). Relevante ervaring kan meegenomen worden.
Wat mag je nog verwachten?
- 8 euro maaltijdcheques per gewerkte dag
- Hospitalisatieverzekering
- Aanvullend pensioen
- Fietsvergoeding of een tussenkomst openbaar vervoer voor woon-werkverkeer
- Aansluiting bij GSD-V (kortingen op reizen, pretparken, winkels, bioscopen, enz.)
- Sport op het werk
- Mogelijkheid om toe te treden in fietsleaseplan
- Een gezonde balans tussen werk en privé dankzij een soepele werk- en verlofregeling (flexibele werkuren en thuiswerk mogelijk volgens dienstafspraken).
Kom jij onze personeelsdienst versterken? We ontvangen graag jouw cv, motivatiebrief en een kopie van jouw diploma uiterlijk op 19 februari 2025 via dit invulformulier. Je krijgt van ons na afloop van de sollicitatietermijn feedback over jouw kandidatuur. ·
- Met inhoudelijke vragen kan je terecht bij kristof.vanderauwera@schoten.be
- Met vragen rond de selectieprocedure of het aanbod kan je terecht bij karen.ardies@schoten.be.
De selectiedata liggen vast, gelieve hier rekening mee te houden.
1. Cv-screening op 20.02.2025
Bij meer dan 15 geldige kandidaturen maken we een eerste selectie op basis van cv en motivatiebrief. De kandidaturen worden gescreend op basis van 1) motivatie voor de functie-inhoud en 2) relevantie van de ervaring. Omschrijf de relevantie van jouw ervaring dus duidelijk in jouw cv of motivatiebrief.
2. Verkennend gesprek op 25.02.2025 (namiddag)
In het verkennend gesprek wordt er kennis gemaakt in twee richtingen. Wij peilen onder andere naar motivatie en inzicht in de functie-inhoud, maar dit is eveneens een moment voor jou om na te gaan of het lokaal bestuur Schoten de geschikte werkgever is voor jou.
3. Selectiegesprek met case op 14.03.2025 (namiddag)
Is er langs beide kanten een match? Dan nodigen we jou uit voor het selectiegesprek en ontvang je een case en persoonlijkheidsvragenlijst als thuisopdracht. In het selectiegesprek gaan we dieper in op deze case en voeren we een uitgebreider gesprek.
Bij een eventuele aanwerving wordt een uittreksel uit het strafregister opgevraagd. Gelieve dit voor aanvang van de selectieprocedure te melden indien je geen blanco attest kan voorleggen.