Planner coördinator
Onbepaalde duur - voltijds
Wij zijn op zoek naar een Planner Coördinator die onze cluster openbare ruimte komt versterken. Als Planner Coördinator ben je verantwoordelijk voor de planning, organisatie en coördinatie van de werken die door onze teams (wegen/mobiliteit en groen/afvalbeheer) in eigen beheer worden uitgevoerd. Jij zorgt ervoor dat alles vlot verloopt, van werkvoorbereiding tot de uitvoering, en streeft altijd naar efficiëntie en kwaliteit.
Binnen een organisatie die meer dan 500 medewerkers telt, werk je samen met collega’s in een open, enthousiaste en resultaatgerichte werkomgeving. Jij draagt bij aan een toekomstgericht en kostenbewust beleid, waarbij verbetering altijd centraal staat.
Maakt deze korte omschrijving jou enthousiast? Het volledige takenpakket vind je terug in de functiebeschrijving.
- Je hebt ervaring in planning, coördinatie of werkvoorbereiding, bij voorkeur binnen groen- of wegenbeheer.
- Je hebt sterke organisatorische en analytische vaardigheden, met oog voor detail en efficiëntie.
- Ervaring in het werken met planningssoftware en het bijhouden van projectdata is een pluspunt.
- Je hebt een oplossingsgerichte en proactieve houding, waarbij je in staat bent om zelfstandig te werken en bij te sturen wanneer dat nodig is.
- Je hebt zeer sterke communicatieve vaardigheden om effectief samen te werken binnen en buiten je team.
- Leidinggevende ervaring om een team van technisch medewerkers te motiveren en aan te sturen is een meerwaarde maar geen vereiste.
We bieden een voltijdse contractuele functie van onbepaalde duur. Wij bieden een geïndexeerd loon volgens een B1-B2-B3 salarisschaal. Je start aan een bruto maandsalaris van 2.999,68 euro (B1). Een loonsimulatie kan opgevraagd worden via sollicitatie@schoten.be
Wat mag je nog verwachten?
- 8 euro maaltijdcheques per gewerkte dag
- Hospitalisatieverzekering
- Aanvullend pensioen
- Fietsvergoeding of een tussenkomst openbaar vervoer voor woon-werkverkeer
- Aansluiting bij GSD-V (kortingen op reizen, pretparken, winkels, bioscopen, enz.)
- Sport op het werk
- Mogelijkheid om toe te treden in fietsleaseplan
- Een gezonde balans tussen werk en privé dankzij een soepele werk- en verlofregeling (flexibele werkuren en thuiswerk mogelijk volgens dienstafspraken).
We ontvangen graag jouw cv en een kopie van jouw diploma uiterlijk op 2 februari 2025 via dit invulformulier. Je krijgt van ons na afloop van de sollicitatietermijn feedback over jouw kandidatuur.
- Met inhoudelijke vragen kan je terecht bij kristof.vanderauwera@schoten.be
- Met vragen rond de selectieprocedure, een loonsimulatie of het aanbod kan je terecht bij karen.ardies@schoten.be
1. Cv-screening en controle op de aanwervingsvoorwaarden op 3 februari 2025
2. Verkennend gesprek op 14 februari 2025
In het verkennend gesprek wordt er kennis gemaakt in twee richtingen. Wij peilen onder andere naar jouw motivatie en inzicht in de functie-inhoud, maar dit is eveneens een moment voor jou om na te gaan of het lokaal bestuur Schoten de geschikte werkgever is voor jou.
3. Selectiegesprek met case op 21 februari 2025
Is er langs beide kanten een match? Dan nodigen we jou uit voor het selectiegesprek en ontvang je een case en persoonlijkheidsvragenlijst als thuisopdracht. In het selectiegesprek gaan we dieper in op deze case en voeren we een uitgebreider gesprek.
4. Leidinggevend assessment, datum te bespreken
Bij een eventuele aanwerving wordt een uittreksel uit het strafregister opgevraagd. Gelieve dit voor aanvang van de selectieprocedure te melden indien je geen blanco attest kan voorleggen.